27 June 2014

Monkey Business














 Hello everyone! I know I've been missing for a while but my college work took me almost all of my time but know I finally did it, I'm graduated and full of time for my blog again! So let's do this! Lots of things to share with you! Thank you for coming back <3 This look is from the spring now I am more shorts and top but I love this casual and relaxed style and its just so different, nobody is going to dress something similar :)

Olá a todos! Sei que estive desparecida por um bocado mas o meu trabalho na faculdade tirou-me todo o meu tempo livre mas agora finalmente estou licenciada e cheia de tempo para o blog! Por isso bora lá! Tenho montes de coisas para partilhar! Obrigada por estarem de volta <3 Este look já é da Primavera, por esta altura já ando mais de calções e top mas adoro este estilo casual e relaxado e é tão diferente, ninguém vai vestir algo semelhante :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...