29 November 2013

Shoe them all! ;)



It's the first time I make a post about men fashion, and can not run very well because I don't necessarily understand much of it, but I have to give an opinion of what is most appealing to me and what are the clothes I like most to see on a men.
These shoes are one of them. I think most of you will not agree with me but for me they are the perfect footwear for any occasion. Yes, any one ! Vibrant colors for a different, but always modern and chic urban look, navy shoes for a more casual look or  varnished ones for a more elegant situation.
Combined with what? Especially pants that leave the ankle slightly exposed, without socks or with socks that show a careful  look, using bright colors or even other patterns ! Yes it can work!
I have some that are very close to this style but more suitable for girls. That's the proof that men fashion can inspire us too ! ;)

É a primeira vez que faço um post sobre moda de homem, e pode não correr muito bem porque não percebo necessariamente muito do assunto, mas tenho uma opinião a dar do que para mim é mais atraente, e de quais são as peças que mais gosto de ver num homem.
Uma delas são estes sapatos. Acho que a maior parte de vocês não vai concordar muito comigo, nem meninas nem meninas mas para mim são o calçado perfeito para qualquer ocasião. Sim, qualquer uma! Cores vibrantes para um look diferente e chique mas sempre moderno e urbano, uns sapatos navy para um  look mais casual ou outros envernizados para uma situação mais elegante.
Combinados com o quê? Sobretudo calças, que deixem o tornozelo ligeiramente à mostra, sem meias ou então com meias que mostrem um look cuidado e pensado, usando meias de cores fortes ou mesmo com outros motivos! Sim até pode resultar!
Tenho alguns que se aproximam muito deste estilo mas mais adequado a meninas. Aí está
uma prova de que a moda masculina também nos pode inspirar! ;)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...